fredag 20. november 2009

Siste helg som beboer i oslo!

Gleder meg til slappe av på sofaen og være ferdig med flytting


På tirsdag går flyttelasset til Bergen så dette blir siste helg i hjemmt vårt i oslo!
I dag hadde Emma siste dag på Kampen skole litt trist.. Dagen startet med at hun fikk "svinevaksinen"etter og ha gått mange runder med meg selv bestemte jeg meg for at det var det beste!
Svigers skulle egentlig komme på søndag og hjelpe oss med barna mens vi pakket, men de kommer i dag og det er fantastisk for det er kaos her og ha to barn og en hund oppi dette er litt slitsomt..
Gleder meg til å møte mitt nye hus!!
Gleder meg også til en annen ting som skjer i desember, men det er foreløpig en hemmelighet... Snart jul vettu...
Da løper jeg tilbake til kassene mine og fortsetter pakkingen!

3 kommentarer:

  1. Isj... jeg blir bare deppa av å lese hos deg akkurat nå...

    SvarSlett
  2. uff... Jeg gruer meg til å dra fra deg jeg også, men jeg må bare la være å tenke på det.. Da depper jeg gså.. Men kanskje kanskje vi sees til nyttår..Håper det

    SvarSlett
  3. Lykke til da Tonjemor.. :)
    Å i lova, vi kjem så fort vi kan å sjekka ut nye hjemmet deres. :)

    SvarSlett