onsdag 4. november 2009

PAKKER OG PAKKER

Pakker og pakker.. det er det dagene mine går i.
Gleder meg til starte mitt "nye" liv. Jeg hater og bo i esker og ikke kunne drive med alle hobbyprosjektene mine.. Gleder meg til å komme i gang og kanskje få lagt ut noe her etterhvert også.
I dag bestemte vi oss for å leie flyttefirma til å ta hele flyttejobben for oss, det koster litt mer, men tanken på bæring og kjøring, leie av bil og alt gjorde meg helt svett så det føles bra at noen skal gjøre det for oss, da tar jeg pakkingen med et smil:)
Om 3 uker sitter jeg nok i mitt nye hjem og planlegger og drømmer.
Gleder meg til å feire jul i eget hjem, våkne på julaften og fyre i peisen og spise god mat. Jeg har aldri feiret jul i eget hjem før, vi har alltid reist enetn til "svigers" eller mams og paps..
LYKKE!!!

1 kommentar:

  1. Jul i eget hjem blir fint :)

    Jeg har for øvrig tagget deg - se min blogg :)

    SvarSlett