fredag 6. november 2009

en tann fattigere!

I dag har jeg vært hos tannlegen og kom hjem en visdomstann fattigere!
Jeg har så sykt tannlegeskrekk ,men nå måtte jeg gå for jeg hadde knekt visdomstanna i to så det var ingen vei utenom!
Jeg tok også en vanlig sjekk når jeg først var der og jeg har fått mitt første hull i tanna så da blir det tannlegen igjen neste fredag også for å fikse det, herlig å starte ukas fineste dag to uker på rad med det verste jeg vet!
Hvis noen trenger navnet på en fantastisk tannlege er min super han heter Jan Fritch og er utrolig flink med oss som ikke er så glad i å gå til tannlegen!
Da putter jeg nok en smertestillende i munnen og finner senga.
Natta!

3 kommentarer:

  1. Fantastisk bilde! Sov godt og god bedring

    SvarSlett
  2. Åh gurimalla.... jag beundrar dig!! jag har så tannlege skräck att jag blir dålig av att läsa detta.....

    GOD BEDRING!!!

    Du, jag hittade hit via Rosa Engler. Jag har också Maclaren & har mailat flere forhandlere som säljer trillene. Har inte fått svar ännu... Men tänker det är bra om även du mailar & trycker på vikten av att trillene blir utbedret, då detta kan medföra att vagnen taper seg i andrehands verdi som för dagen idag var ganska bra.....

    God Klem fra Sessan

    SvarSlett
  3. Jeg har også skikkelig tannlegeskrekk. Og unner deg definitivt en smertestillende:-) God kveld og natt!

    SvarSlett