onsdag 11. november 2009

Pakker med et smil


Da pakker jeg med et smil nå når vi har fått tak i Dahls flyttebyrå som skal bære og flytte for oss, det er det jeg har gruet meg mest til ved hele flyttingen er bæringen og turen over fjellet i leid stor bil.
Vi hadde de på befaring i går og fikk anslått hvor mye vi hadde.. Vi trodde det ville holde å leie en bil på 35m3 og er glad at vi ikke gjorde det for da hadde vi nok endt med å kjøre etter flyttelasset lik den øverste bilen her.. for de kom frem til at vi må ha en lastebil som tar 50m3.
Er ikke bare lett det å skulle tippe hvor mye man eier og har!
Det koster ganske mye å leie flyttebyrå, men det føles som vel annvendte penger..
Da går jeg smilende tilbake til eskene mine og fortsetter pakkingen..

1 kommentar:

  1. Hei Tonje! Inne og titter på bloggen din jeg :) Vi flyttet også fra Oslo til Bergen engang og da bommet vi helt på valg av flyttebyrå... Helt udugelige. MEN da vi flyttet fra Bergen til UK, brukte vi Petter Dahl husker jeg. De var veldig forsiktige , pakket ting godt inn og gjorde jobben sin. Lykke til med det nye livet i Bergen/Hylkje. Vi har gode minner fra Landåsbydelen - der trivdes vi kjempegodt! L :)

    SvarSlett