mandag 2. november 2009

3 UKER IGJEN TIL VI FLYTTER!!

Oslo`s fineste bakgård og verdens beste naboer, kommer til a savne å sitte
sammen med alle de fine mennesken som bor her, men gleder meg til
å få min egen hage!
Kommer nok til savne stua mi!
Kommer til savne kjøkkenet mitt i liligheten, men gleder meg til vaskerom så
jeg slipper å ha den på kjøkkenet!
Dette er mitt nye hejm som jeg aldri har møtt, gleder meg til å møte det!

Da er det 3 uker igjen til vi flytter og dagene er fylt med pakking og rydding!
Jeg prøver å planlegge og se for meg ting i det nye huset vårt, men det er ikke bare lett det når jeg aldri har møtt huset vårt! Begynner å gå opp for meg at jeg har kjøpt meg et nytt hus jeg aldri har sett, stakkars svigers hvis vi ikke liker det for det er de som har sett på det for oss:) Ting går litt fort i svingene her.
Jeg gleder meg til å bo landlige omgivelser og i nærheten av sjøen, jeg drømmer om båt så kanskje vi kan få det om en stund også det hadde vært så fint...
Gleder meg til å sette i gang og forme mitt nye hjem og jeg håper vi får masse besøk fra vennene våre i Oslo som vil ha litt frisk luft, dette er er invitasjon!!!
Vi prøver å få litt oversikt over hvor mange kubikk "ting" vi har for det må de visst vite når vi skal leie flyttebil, er ikke så lett å vite det... Alt må jo med på en tur man kan ikke bare svippe 50 mil tilbake til Oslo fordi man ikke fikk med seg noen småting:)
Jeg håper vi får like hyggelige naboer dit vi kommer som de fantastiske vi har her, men det skal vel litt til. Er så glad i dere alle og kommer til å savne dere veldig!







2 kommentarer:

  1. Jeg liker ikke helt denne posten... Liker ikke tanken på at dere ikke lengre skal bo i nabooppgangen, at det ikke blir noe bakgårdsskravling på oss neste sommer, at du ikke lengre kommer over i pysjbuksa om kvelden, at dere ikke skal være med på Sommerfrydløkketoget 17. mai etc...

    Men vi kommer på besøk!

    SvarSlett
  2. SV: Godt noen får brukt for det jeg skriver :)

    http://trinesverden.com

    SvarSlett