søndag 22. november 2009

Glad i dere verdens beste naboer!

Nå er det alvor nå drar vi om mindre enn 48 timer!
Jeg gleder meg så utrolig til å flytte nå og komme igang med mitt "nye" liv.
I går dukket noe opp som jeg har jobbet og jobbet med å holde unna og det er at jeg skal faktisk flytte fra mange naboer og venner som jeg er utrolig glad i...
Depper litt nå når jeg tenker på at det er vi som drar og at de desverre ikke ligger pakket i flytteeskene mine og at når jeg kommer frem kan jeg ikke pakke de ut og flytte de inn i hvert sitt hus i mitt nye nabolag.
Kjære søte, snille,fantastiske naboer lov meg at dere kommer på besøk så ofte dere kan!!
Jeg er veldig glad i dere....

Noen ting er jeg ikke så lei meg for at jeg må bytte ut..
Hylende sirener og drama rett utenfor vinduet mitt

bytter jeg gjerne ut med Vågen på Hylkje

Tøyen senteret var sjarmerende nå er det bare trist

så bytter det ut med kaia på Hylkje..

Steinparken som kunne vært så trivelig

bytter jeg ut med elva på Hylkje

Oslomas

byttes ut med rolig liv på Hylkje..

Alt i alt tror jeg vi har gjort det eneste riktige...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar