søndag 1. november 2009

NYDELIG HELG


Milla var også med trygt på pappas bryst og synes det var stas og være med.

Elina nabo skulle også være med og hun var "mumie" de var så utrolig fine der de gikk avgårde!
Så var det klart for Halloween Emma min ville være "djevel" med rødt hår så jeg malte henne rød i ansiktet og tok på henne en ulldress i rødt og ips var prinsessa mi blitt en litt "djevel" og fetter david ville være varulv og sånnble det.
Jeg bruker å gå gjennom folketeaterpassasjen der denne fine av Kate Moss står, synes den er så fin!
Lørdagen var jeg i byen for å kjøpe meg nye gryter og gave til "bursdagsbarnet" Elisabeth!
Helgen startet med rosa pannekaker til middag etter ønske fra Emma (konditorfarge i røra er trikset) ser ikke så rosa ut her, men de var det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar