søndag 1. november 2009

Noen steder jeg kommer til å savne i Oslo!

Det er mye jeg kommer til å savne når jeg skal flytte på "bygda" og her er bilder av noe jeg kommer til å savneTrikken , jeg elsker og ta trikk dog ikke akkurat nå når jeg som regel har med barnevogn..
37 bussen: Jeg elsker å ta 37 bussen, det var mitt første møte med kollektivtrafikken i Oslo når jeg flyttet hit for 12 år siden så den er Oslo for meg.
Lekeplassen i frognerparken: Emma elsker å leke der og jeg elsker å sitte å slappe av og se henne kose seg i utfordrende lek!
Internasjonalen: Jeg er ikke så ofte ute, men når jeg er ute liker jeg meg veldig godt her. Gode drinker og her treffer man som regel alltid gamle kjente.
Bar Robinet: Jeg bare elsker dette stedet, fantastiske drinker og får man plass og sitte her blir jeg gjerne hele kvelden!
Bookbinders design: Her har jeg jobbet og jeg elsker fine permer, fotoalbum og notatbøker jeg er innom her ofte det er så utrloig fint man blir i godt humør bare av å gå forbi!
De sjarmerende salgsplakatene i innvandrerbutikken på grønland

Botanisk hage: trenger ikke forklare

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar