fredag 19. februar 2010

Soverommet

På tide og legge ut bilder av soverommet vi har vært ferdige en stund, men tiden har gått fra meg i det siste. Det har skjedd så utrolig mye. Jeg har hatt ei alenehelg i oslo, hele familien har vært på hyttetur på Nesbyen med gode "Oslovenner" vi har hatt besøk av Tessa og Mandy og vi har hatt besøk av Tone og Morten og lille Mone så dagen har vært fullpakket!
Vi var spent på hva som skjulte seg under tapeten..
Latmannslisting må vel dette kalles de hadde bare
lappet de sammen.
Det var en store sprekker flere steder, det var heldigvis bare
sponplater som hadde løsnet.
Legg merke til det vakre fargevalget og ikke
minst borden.
vakre gardinbrett!
omtrent så mye tapeet hadde jeg revet
når vi bestemte oss for
smartpanel.
Her er vi gang...
1 av 4 strøk og jeg tok en impulstur til Oslo...

Bilder av det ferdige rommet følger i morgen, kameraet ville ikke jobbe mer med meg i dag
Forsåvidt en bra grunn til å ønske seg nytt??



1 kommentar:

  1. Dette ser ut til å bli bra! Smartpanel er gull verdt- å rive av tapet er ikke akkurat drømmejobben :-) Stå på- blir gøy å se resultatene.

    SvarSlett