fredag 19. februar 2010

Fine opplevelser!

Vi har ikke bare pusset opp i det siste vi har kost oss også..
Hyttetur til Nesbyen med våre gode
"Oslovenner"

Emma fikk gått på ski og koste
seg maks.
Milla koste seg og var som
vanlig blid som ei sol.
Fint!
Annette og Tone fikk meg med
i slalombakken for første gang på
12 år og det var super gøy så
i morgen skal jeg kjøpe meg ski
og på søndag skal vi på
Kvamskogen og stå på
ski!
Takk for en strålende tur
Jeg tok en impulstur til Oslo for
å gå på konsert med min bror
og møte gode venner!
Takk for husrom
og oppvartning Elisabeth
Min "lille" bror var gjeste trommis
og han var så flink...
Min storebror som er "front" i Orango, veldig bra konsert.
Veldig gøy å være i Oslo igjen, men det føltes bra og komme hjem til
Hylkje igjen! Har blitt glad i livet på " landet" jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar