tirsdag 12. januar 2010

Grunnen til at vi ikke har fått begynt på oppussingen!

Vi har ikke fått startet med oppussingen av huset i det hele tatt! Grunnen kan dere se i linken
Så istedenfor oppussing har dagene blitt brukt på brannskadeavdelingen og ikke med hammer og malekost som planlagt!
Vi håper at vi i løpet av februar skal komme i gang hvis hånden er bra igjen.
Jeg gleder meg til å sette i gang og pusse opp kjøkkenet (kjøkkenet er i eik fra 80 tallet og de som bygde det kan ikke være speseilt glad i å lage mat for et er så upraktisk som fy)som er så stygt at man mister matlysten og soverommet som er så stygt at man mister en annen lyst...
Skal få lagt inn noen bilder av det så dere kan få noe å smile av.
Kryss fingre og tær for meg at mannen i huset snart er i bruk igjen..

  • FORBRENT: Ørjan Thorn har en blanding av første- og andregrads forbrenning i hånden. Privat (Foto)

1 kommentar:

  1. Hei og takk for hilsen inne hos meg. :) Knekkebrødene finner du oppskrift på ved å trykke på linken under bildet - "Hjemmlagde..." osv. La den inn i et tidligere innlegg. Etter min mening kjempegode. Viktig å steke dem med døra på gløtt en halvtimes tid til slutt, for å få dem sprøe. Lykke til med oppussing og på kjøkkenet! Bra du synes det er gøy på kjøkkenet, jeg elsker å lage mat. Vi skal kanskje i gang med husbygging - gleeeder meg på nytt kjøkken. Ha en fin uke videre.

    SvarSlett