torsdag 14. april 2011

Endelig 3 barnsmor...

Wow.. Der var energien tilbake igjen og jeg har fått lyst til og begynne og blogge igjen.. Lille reka er rukket og bli to uker og er ei rolig lita frøken.. Reka har forøvrig fått navn og heter Anna Cornelia oppkalt etter verdens søteste mormor..
Jeg er strålende fornøyd med og ikke ha hun inni, men utenfor magen og bekkenløsningen begynner vel etterhvert og slippe taket. Jeg nyter dagene til det fulle, javisst er det slitsomt med tre barn og to tette, men det er toppen av lykke!
Jeg skal nyte hvert sekund og ser frem mot vår og sommer!

1 kommentar:

  1. Hei Tonje!
    Det er lenge siden vi var naboer en kort stund i Hertug Skules gate, men jeg dumpet over denne lille bloggen din for en tid tilbake og har med jevne mellomrom tittet innom. Gratulerer med både nr. 2 og nr. 3! Sist vi møttes var vel da jeg stakk innom med min lille nr. 2 i magen, samme som Tone. Nå er Alexander og Mone godt over tre år gamle, så da er det vel fire år siden jeg var innom bakgården på Tøyen.

    Ville bare si hei og hyggelig å se litt oppdateringer fra dere. Hils til Ørjan og kos deg med tre flotte jenter.

    Klem fra Ida (og Helena), leieboerne til Reidar og Linda.

    SvarSlett