torsdag 29. oktober 2009

Emma skulket skolen!

Gleder met itl å pusse opp denne skjenken

Dagen ble ikke helt som jeg hadde tenkt i dag, formen min var laber vondt i halsen,øret,håret og vondt i vondten er vel en grei beskrivelse. Jeg hadde 1000 ting jeg skulle ha gjort og ikke fikk gjort, på toppen av det ringte de fra skolen at Emma måtte hentes hun var syk, jenta jeg hentet virket ikke veldig syk, men hjem måtte hun jo. Med en gang vi var hjemme var hun igjen propell hun, tror min datter har skulket skolen for første gang i en alder av 6 år :)
Bare litt over 3 uker til vi flytter må vel begynne å pakke snart tiden går fort!
Gleder meg til å sette alle ideene ut i livet og møte mitt nye hjem!
Håper dagen i morgen blir en effektiv og bra dag uten vondt i vondten!

1 kommentar:

  1. Kan ikke annet enn å le av lille skulkefrøken! :)

    God bedring!

    SvarSlett